A személyes adatokra a számla kiállításához és a konzultáció megszervezéséhez van szükség, az adatokat nem továbbítom harmadik félnek, teljes diszkrécióval kezelem (részletes adatkezelési tájékoztató itt)
Önéletrajzjavítás díja (angol, magyar): (Kizárólag írásos konzultáció, részletek itt) | 5.000 Ft/önéletrajz | Ugrás a megrendelőlapra | |
Motivációs levél írása (angol, magyar): Ez nélküled nem megy! Kizárólag írásosan konzultálunk, max. 3 levélváltással lesz egy remek motivációs leveled, amit minden megpályázott álláshoz tudsz használni, kis "igazítással". | 10.000 Ft/db | Ugrás a megrendelőlapra | |
Online konzultáció (Skype, Zoom, Google Meets): | 12.000 Ft/1 órás alkalom | Ugrás a megrendelőlapra | |
Személyes konzultáció (általános álláskeresési tanácsadás): | 12.000 Ft/1 órás alkalom | 22.000 Ft/2 órás alkalom | Ugrás a megrendelőlapra |
Vezetői portfólió program: (részletek a programról itt) | 15.000 Ft/1 órás alkalom | 28.000 Ft/2 órás alkalom | Ugrás a megrendelőlapra |
Álláskeresési 1:1 támogatás: (Hetente, fix időpontban, online konzultáció keretében átnézzük a heti előrehaladásodat. Milyen jelentkezéseid, interjúid voltak, hogy ment, milyen dilemmákba ütköztél, milyen megoldások léteznek erre? + Ad-hoc kérdések megválaszolása telefonon/Messengeren/Viberen) | 100.000 Ft/ 12 alkalom (kb. 30-40 perc alkalmanként) | Ugrás a megrendelőlapra |
Az árak alanyi áfamentesek. Kuponkódos kedvezmény esetén a kedvezményes árat a visszaigazolásban láthatod!
Bejelentkezéshez, megrendeléshez kérlek, töltsd ki az alábbi űrlapot! Válaszul egy díjbekérő levelet fogsz kapni, az átutalás után tudunk időpontot egyeztetni.
Megrendelés űrlap
Kedves Ügyfeleim!
A megrendelésre küldött válaszlevelem sok esetben landol spamben, ezért kérlek/kérem, hogy a spam mappát minden esetben ellenőrizd a megrendelésedet követő napokban! Várom/várlak szeretettel! Üdvözlettel Éva |
Rendelési információk
A megrendelés adatairól jelentkezés után az általad megadott e-mail címen visszajelzést küldök, hogy valóban Te rendelted meg a tanácsadást és elküldöm a további információkat, egyben a díjbekérőt is.
Fizetési határidő: előrefizetés. Fizetni átutalással,a megadott bankszámlára, vagy OTP bankfiókban, pénztári befizetéssel is lehet.
A személyes konzultáció helyszíne: 1068 Budapest, Benczúr u. 45. II. em. 216, Jól-Lét Alapítvány irodája (Ha mást helyszínt szeretnél, írd meg nekem a fenti megrendelőn, a kérdéseid, megjegyzéseid között!
Az egyeztetett konzultációs időpontot 48 órával az időpont előtt lehetséges változtatni.
A konzultáció időpontja a szolgáltatás árának kifizetése után válik véglegessé. A végszámlát e-mailben továbbítom Skype konzultáció esetén, vagy személyes találkozó esetén személyesen adom át.
Számla kiállító: Fazekas Éva e.v. (adószámos magánszemély), adószám: 53616881-1-24
——
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik, amely szerint elektronikus megrendelés esetén a megrendelő fogyasztó 8 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte.