Álláskeresési konzultáció megrendelése

Várlak szeretettel!

A személyes adatokra a számla kiállításához és a konzultáció megszervezéséhez van szükség, az adatokat nem továbbítom harmadik félnek, és teljes diszkrécióval kezelem (részletes adatkezelési tájékoztató itt)

    
Önéletrajzjavítás díja (angol, magyar):
(Kizárólag írásos konzultáció, részletek itt)
8.000 Ft/önéletrajzUgrás a megrendelőlapra
Online konzultáció (Skype, Zoom, Google Meets):15.000 Ft/1 órás alkalomUgrás a megrendelőlapra
Személyes konzultáció
(általános álláskeresési tanácsadás):
 15.000 Ft/1 órás alkalom28.000 Ft/2 órás alkalomUgrás a megrendelőlapra
Vezetői portfólió program:
(részletek a programról itt)
 25.000 Ft/1 órás alkalom48.000 Ft/2 órás alkalomUgrás a megrendelőlapra
Álláskeresési 1:1 támogatás:
(Hetente, fix időpontban, online konzultáció keretében átnézzük a heti előrehaladásodat. Milyen jelentkezéseid, interjúid voltak, hogy ment, milyen dilemmákba ütköztél, milyen megoldások léteznek erre? + Ad-hoc kérdések megválaszolása telefonon/Messengeren/Viberen)
120.000 Ft/ 12 alkalom
(kb. 30-40 perc alkalmanként)
Ugrás a megrendelőlapra

Az árak alanyi áfamentesek. Kuponkódos kedvezmény esetén a kedvezményes árat a díjbekérőben láthatod!

Bejelentkezéshez, megrendeléshez kérlek, töltsd ki az alábbi űrlapot! Válaszul egy díjbekérő levelet fogsz kapni, az átutalás után tudunk időpontot egyeztetni.

Megrendelés űrlap

Kedves Ügyfeleim!

A megrendelésre küldött válaszlevelem sok esetben landol spamben, ezért kérlek/kérem, hogy a spam mappát minden esetben ellenőrizd a megrendelésedet követő napokban!

Várom/várlak szeretettel!

Üdvözlettel

Éva

Rendelési információk

A megrendelés adatairól jelentkezés után az általad megadott e-mail címen visszajelzést küldök, hogy valóban Te rendelted meg a tanácsadást és elküldöm a további információkat, egyben a díjbekérőt is.

Fizetési határidő: előrefizetés. Fizetni átutalással,a megadott bankszámlára, vagy OTP bankfiókban, pénztári befizetéssel is lehet.

A személyes konzultáció helyszíne: 1068 Budapest, Benczúr u. 45. II. em. 216, Jól-Lét Alapítvány irodája (Ha mást helyszínt szeretnél, írd meg nekem a fenti megrendelőn, a kérdéseid, megjegyzéseid között! A járványhelyzet miatt ez jelenleg nem elérhető, csak online konzultációt tudok vállalni!

Az egyeztetett konzultációs időpontot 48 órával az időpont előtt lehetséges változtatni.

A konzultáció időpontja a szolgáltatás árának kifizetése után válik véglegessé. A végszámlát e-mailben továbbítom kamerás konzultáció esetén, vagy személyes találkozó esetén személyesen adom át papíralapon, ill. ha kéred, postázom.

Számla kiállító: Fazekas Éva e.v. (adószámos magánszemély), adószám: 53616881-1-24

——

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik, amely szerint elektronikus megrendelés esetén a megrendelő fogyasztó 8 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte.

Oszd meg!