B2B értékesítési tanácsadás – megrendelés

A személyes adatokra a számla kiállításához és a konzultáció megszervezéséhez van szükség, az adatokat nem továbbítom harmadik félnek, teljes diszkrécióval kezelem (részletes adatkezelési tájékoztató itt)

 

Értékesítési tanácsadás értékesítőknek,
értékesítési vezetőknek:

Kizárólag kamerás „találkozóval” a COVID helyzet idején – Részletek itt!
20.000 Ft/óra
Értékesítési tanácsadás csoportoknak:
5 órás értékesítési workshop
Részletek itt!

Tartalma:
0. óra:
felkészülés az értékesítési vezetővel
1-2-3-4. alkalom:
workshop a kialakított tematika szerinti tartalommal az értékesítői csapatnak max. 4 fő (Kizárólag kamerás „találkozóval” a COVID helyzet idején)
Alkalmak: 3×50 perc alkalmanként, 10 perces szünetekkel
0. óra:
tematika-egyeztetés
a vezetővel:
20.000 Ft
Workshop:
96.000 Ft /fő /kurzus (max 4 fő)
Állásinterjú-vezetés

(Kizárólag kamerás „találkozóval” a COVID helyzet idején)

Részletek itt!

0. óra:

20.000 Ft

+

jelöltenként
12.000 Ft /óra

Az árak alanyi áfamentesek, adószámos magánszemélyként állítok ki számlát. 

Bejelentkezéshez, megrendeléshez kérlek, töltsd ki az alábbi űrlapot!

Kedves Ügyfeleim!

A megrendelésre küldött válaszlevelem sok esetben landol spamben, ezért kérlek/kérem, hogy a spam mappát minden esetben ellenőrizd a megrendelésedet követő napokban!

Várom/várlak szeretettel!

Üdvözlettel

Éva

Adatkezelési tájékoztató

Az adatkezelési tájékoztatót ide kattintva olvashatja.

Rendelési információk

A megrendelés adatairól jelentkezés után az általad megadott e-mail címen visszajelzést küldök, hogy valóban Te rendelted meg a tanácsadást és elküldöm a további információkat, egyben a díjbekérőt is.

Fizetési határidő: előrefizetés. Fizetni átutalással,a megadott bankszámlára, vagy OTP bankfiókban, pénztári befizetéssel is lehet.

A személyes konzultáció helyszíne: 1068 Budapest, Benczúr u. 45. II. em. 216, Jól-Lét Alapítvány irodája (Ha mást helyszínt szeretnél, írd meg nekem a fenti megrendelőn, a kérdéseid, megjegyzéseid között!

Az egyeztetett konzultációs időpontot 48 órával az időpont előtt lehetséges változtatni.

A konzultáció időpontja a szolgáltatás árának kifizetése után válik véglegessé. A végszámlát e-mailben továbbítom Skype konzultáció esetén, vagy személyes találkozó esetén személyesen adom át.

Számla kiállító: Fazekas Éva e.v. (adószámos magánszemély), adószám: 53616881-1-24

——

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik, amely szerint elektronikus megrendelés esetén a megrendelő fogyasztó 8 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte.

Tetszett? Oszd meg másokkal is!