A személyes adatokra a számla kiállításához és a konzultáció megszervezéséhez van szükség, az adatokat nem továbbítom harmadik félnek, teljes diszkrécióval kezelem (részletes adatkezelési tájékoztató itt)
Értékesítési tanácsadás értékesítőknek, értékesítési vezetőknek: Kizárólag kamerás „találkozóval” a COVID helyzet idején – Részletek itt! |
20.000 Ft/óra | |
Értékesítési tanácsadás csoportoknak: 5 órás értékesítési workshop – Részletek itt! Tartalma: 0. óra: felkészülés az értékesítési vezetővel 1-2-3-4. alkalom: workshop a kialakított tematika szerinti tartalommal az értékesítői csapatnak max. 4 fő (Kizárólag kamerás „találkozóval” a COVID helyzet idején) Alkalmak: 3×50 perc alkalmanként, 10 perces szünetekkel |
0. óra: tematika-egyeztetés a vezetővel:20.000 Ft Workshop: 96.000 Ft /fő /kurzus (max 4 fő) |
|
Állásinterjú-vezetés
(Kizárólag kamerás „találkozóval” a COVID helyzet idején) |
0. óra:
20.000 Ft + jelöltenként |
Az árak alanyi áfamentesek, adószámos magánszemélyként állítok ki számlát.
Bejelentkezéshez, megrendeléshez kérlek, töltsd ki az alábbi űrlapot!
Kedves Ügyfeleim!
A megrendelésre küldött válaszlevelem sok esetben landol spamben, ezért kérlek/kérem, hogy a spam mappát minden esetben ellenőrizd a megrendelésedet követő napokban! Várom/várlak szeretettel! Üdvözlettel Éva |
Adatkezelési tájékoztató
Az adatkezelési tájékoztatót ide kattintva olvashatja.
Rendelési információk
A megrendelés adatairól jelentkezés után az általad megadott e-mail címen visszajelzést küldök, hogy valóban Te rendelted meg a tanácsadást és elküldöm a további információkat, egyben a díjbekérőt is.
Fizetési határidő: előrefizetés. Fizetni átutalással,a megadott bankszámlára, vagy OTP bankfiókban, pénztári befizetéssel is lehet.
A személyes konzultáció helyszíne: 1068 Budapest, Benczúr u. 45. II. em. 216, Jól-Lét Alapítvány irodája (Ha mást helyszínt szeretnél, írd meg nekem a fenti megrendelőn, a kérdéseid, megjegyzéseid között!
Az egyeztetett konzultációs időpontot 48 órával az időpont előtt lehetséges változtatni.
A konzultáció időpontja a szolgáltatás árának kifizetése után válik véglegessé. A végszámlát e-mailben továbbítom Skype konzultáció esetén, vagy személyes találkozó esetén személyesen adom át.
Számla kiállító: Fazekas Éva e.v. (adószámos magánszemély), adószám: 53616881-1-24
——
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik, amely szerint elektronikus megrendelés esetén a megrendelő fogyasztó 8 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte.